söndag 13 juli 2008

Sommareksem!

Sommaren är inte till för att jobba, den är till för att skapa. Jag leker med min ukulele Anna, du borde vara med. Mina R har börjat krångla på den här datorn så om något ord saknar sina r är det från och med nu bara ett konstnärligt medvetet grepp.


På tal om det manliga könet och dess vara eller icke vara:
Hu ska vi förhålla oss till det manliga könsorganet i fortsättningen Anna? Ska vi säga Ja eller Nej? Kanske kan vi bara acceptera de avarter som bär eksem, eller? Jag vet inte längre. Förvisso har det manliga könet kvalitee som det kvinnliga saknar, men hur vi än vänder och vrider på det hela kommer det alltid att vara en utväxt av kött ifrån en ren kropp. En utväxt av kött! Anna, hur gör vi med det här? En utväxt av kött!

Nej kan inte punkten mellan könet och anus få bli det nya könet?
Fokusera på punkten.

Ide: Eksem-kalender 2009 till försäljning? Vi börjar fota när du återvänder till Göteborg. Jag har några nya snygga eksem att visa för dig.

1 kommentar:

Higge sa...

Ni syftar på "mellangården"? Den är enligt många bästa delen på kvinnan, eljest vore alltihop röv.